vrijdag 21 september 2012

Minor Digicoach


Digicoach The Game

Ik volg nu in mijn laatste jaar de minor digicoach, deze is anders opgezet dan alle andere minoren binnen de PABO. Het is de bedoeling dat wij als deelnemers een eigen virtueel digitaal onderwijskundig adviesbureau opstarten, vanuit een eigen visie op het onderwijs om zo scholen te helpen om zich klaar te stomen voor de 21e eeuw. 

Alle informatie wordt verzameld op een wordpress pagina. Hier vindt u alle websites van de adviesbureaus, netwerken en persoonlijke blogs, opdrachten en beoordelingen. Voor ons als deelnemers is het handig dat je via één gezamelijke sites, naar de vele opgezette sites kunt binnen een klik. Het werd namelijk niet meer overzichtelijk om al die sites zelf te onthouden.

Een van de opdrachten is deze blog. Hierop publiceer ik posts over Nieuwe Media in het onderwijs. 

Ik houd de informatie vrij compact, omdat het voor onszelf ook een heleboel is wat er op ons af komt. Hopelijk heb ik u nu voldoende geïnformeerd.

Veel plezier!

Juf Janou



Geen opmerkingen:

Een reactie posten